Conversie

Analyseren: meten is weten

Welke marketinginspanningen leiden tot succes en welke niet? Welke Googlepagina’s vangen de meeste bezoekers en welke pagina’s scoren de hoogste omzet?
De Conversie module maakt in één oogopslag inzichtelijk welke pagina, call-to-action, nieuws- brief of welk blogartikel werkt en wat de bijdrage is in de omzet. Hierdoor kunt u uw actiecampagne of webpagina’s aanpassen en kunt u zich richten op de onderdelen die een bijdrage leveren aan het succes van uw onderneming.

Wat is conversie? Een conversie is een actie waarvan u wilt dat uw bezoekers deze uitvoeren. Een conversie kan bijvoorbeeld een bestelling zijn, maar kan ook een offerte- aanvraag of het inschrijven voor de nieuwsbrief zijn.

De onderlinge synergie

De onderdelen van het all-in-one platform ‘De Kracht van Synergie’ werken nauw samen met een onderling versterkende kracht.
Een voorbeeld?

• Iemand zoekt een product op internet en vindt uw website of webshop via één van uw Googlepagina’s.
• De bezoeker bestelt het product via de webshop. Deze informatie wordt opgeslagen en verwerkt. • Deze succes-gegevens kunt u weer gebruiken: u stuurt de klant een gerichte aanbieding via een mailing. • Vervolgens kijkt u of de mailing succesvol is geweest.

Uw website of webshop wordt een drijfkracht achter nieuwe klanten en omzet.

Terug Homepage