GEDORE TECHNAG EN IJZERSTERK

Gedore wilde het complete aanbod uitlichten door middel van een mailing. Deze heeft Gedore zelf klaargezet en opgemaakt. Deze gaat Gedore doorzetten aan de vakhandels, waardoor zij ook gebruik kunnen maken van de mailinglijst van de vakhandels. Gedore bereikt hierdoor een aanzienlijk groter publiek en de vakhandel is voorzien van een strakke mailing met mooie content.

Deze mailingfunctie is onderdeel van de communicatie cockpit, welke onderdeel is van IJzersterk. In deze mailfunctie kunnen contactpersonen onder andere worden onderverdeeld in verschillende groepen, het aantal clicks per onderdeel van de mailing kan gemeten worden en de mailing kan worden vormgegeven naar de wens van de gebruiker.

Zo heeft Gedore een mailing samengesteld, welke doorgezet is naar verschillende vakhandels. Hieronder hebben we de mailing uitgelicht en in het specifiek de mailing die verzonden in door Probin Telder.

Probin Telder heeft deze mailing doorgezet aan hun klanten, waardoor het bericht in een keer terecht kwam bij 2137 personen. Deze personen hebben allemaal weleens iets besteld bij Probin Telder, waardoor uiteindelijk de mailing terecht komt bij relevante personen. Deze personen hebben namelijk allemaal iets te maken met de bouw, aangezien zij iets aangekocht hebben bij Probin.

Door gebruik te maken van het mailbestand van de vakhandels bereikt Gedore meer relevante eindgebruikers en hierdoor wordt de kans op een omzetgroei verhoogd. De vakhandel profiteert hier uiteindelijk net zo hard van als Gedore zelf, aangezien zij door deze mailing kenbaar maken producten van Gedore te kunnen leveren.