IJzersterk – statistieken, maar dan makkelijk

Meten is weten, weten is verbeteren. Natuurlijk is het belangrijk om de resultaten van je marketinginspanningen goed te kunnen meten. Je wilt immers weten wat wel werkt en wat niet. Wat wel werkt, kun je dan herhalen en wat niet werkt, kun je analyseren om te begrijpen waarom het niet werkt. Daarna kun je die activiteit aanpassen en het opnieuw proberen.

De communicatie cockpit van IJzersterk geeft een gedetailleerd overzicht van gedane communicatie-uitingen en richt zich daarbij met name op de belangrijkste variabelen. Hoe actief zijn de diverse gebruikers? Bereiken hun inspanningen het gewenste effect? Welke berichten scoren goed? Qua bereik, qua aantallen kliks? Op welke tijdstippen wordt jouw nieuwsbrief geopend? Dit kun je allemaal volgen met de communicatie cockpit, gesegmenteerd per doelgroep.

Op managementniveau kan alle communicatie op de ingezette social mediakanalen worden gevolgd inclusief reacties, retweets, replies en likes. De statistieken bieden handvatten om bijvoorbeeld een ander beleid uit te stippelen of om wijzigingen in jouw webshop of website aan te brengen.

De communicatie cockpit maakt hierbij gebruik van overzichtelijke grafieken om de gegevens op een eenvoudige en intuïtieve manier te presenteren. Daardoor zal iedereen snel kunnen begrijpen wat wel en wat niet werkt.

Meer weten?
Wil je weten hoe je maximaal gebruik kunt maken van de communicatie cockpit? 
Neem dan eens contact met ons op via support@intermix.nl of bel ons op via  0184 433 017. Dan kunnen we de mogelijkheden uitgebreid bespreken.