Leveranciers en IJzersterk!

IJzersterk is een stukje verticale branchesoftware wat zorgt voor marketingkracht bij zowel de leverancier als de vakhandel. Een veelvoorkomend probleem bij de vakhandels is het gebrek aan tijd en de capaciteit om krachtige marketinguitingen te maken. Daarentegen is deze capaciteit en tijd wel aanwezig bij de leverancier, maar deze heeft moeite om de eindklant te bereiken. Het bereiken van de eindklant is juist het specialisme van de vakhandels. Met IJzersterk slaan vakhandel en leverancier de handen ineen, waardoor er steeds krachtigere marketinguitingen ontstaan.

Hoe werkt dit dan precies?                  

De leverancier heeft een eigen inlogcode, waardoor de leverancier in de eigen online omgeving berichten aan kan maken en klaar kan zetten. Het is mogelijk om in deze omgeving met een druk op de knop berichten klaar te zetten voor alle vakhandels en voor meerdere social media platformen. Denk hierbij aan Twitter, Facebook, Linkedin en nog veel meer social media platformen. Deze onderdelen zijn allemaal overzichtelijk weergegeven in de online omgeving van de leverancier. Hieronder een impressie van deze online omgeving.

 

Wanneer de leverancier inlogt komt de leverancier terecht in een scherm waar de concept berichten en doorgezette berichten inzichtelijk zijn. De leverancier kan hier de concepten aanpassen, het bericht nogmaals doorzetten, het bericht kopiëren voor een volgende campagne of het bericht even bekijken. Door op ‘’NIEUW’’ te drukken kan de leverancier een nieuw bericht aanmaken in het onderstaande scherm, onze communicatie cockpit.

 

 

In de communicatie cockpit kan aangevinkt worden op welke social media platformen het bericht gaat komen. De plek waar het bericht ingevuld moet worden licht op, wanneer men het desbetreffende social media platform aan vinkt. De eisen die de social media platformen aan de berichten stellen, zijn direct meegenomen in deze vlakken. Denk hierbij aan het aantal tekens voor twitter, de afmeting van de afbeelding en het eventueel plaatsen van een link is uiteraard ook mogelijk.

 

Wanneer alles klaar gezet is, ziet de communicatie cockpit eruit zoals hierboven. Een actie doorzetten naar allerlei social media platformen was nog nooit zo makkelijk. Het is een kwestie van het invullen van een tweetal velden en het toevoegen van afbeeldingen of een link. Kortom, een kind kan de was doen. Het enige wat nog moet gebeuren is het doorzetten naar de vakhandels en de vakhandels erop attenderen dat er een campagne klaar staat. Dit gebeurt door middel van het aanvinken van de vakhandels, welke iets aan deze campagne hebben. Automatisch wordt er een mailtje doorgestuurd naar al deze vakhandels, zodat de vakhandels van de campagne afweten.