HET INTERNETSUCCES VAN PAUL & PAUL

Paul en Paul is een familiebedrijf wat gespecialiseerd is in het plaatsen van kozijnen, zonweringen en serres. Naast deze onderdelen voeren zij nog meerdere werkzaamheden uit. Online wilde Paul & Paul vindbaar worden en aanvragen verzamelen, zodat zij deze door middel van persoonlijk contact over konden halen tot actie en om konden zetten naar een zo geheten conversie. Intermix heeft Paul & Paul daarbij geholpen de afgelopen jaren.

Samen hebben Intermix en Paul & Paul een internetstrategie bedacht en uitgevoerd. Deze internetstrategie heeft Paul & Paul aanzienlijk verder geholpen, aangezien zij momenteel erg vindbaar zijn in Google.

Paul & Paul maakt gebruik van veel verschillende, sterke domeinnamen. Deze domeinnamen hebben ze allemaal gekoppeld aan de website en bieden veel kansen op verdere groei. Naast de koppeling van verschillende domeinnamen aan de website, maakt Paul & Paul ook gebruik van de googlepagina’s. Paul & Paul heeft op dit moment ongeveer 450 googlepagina’s, waardoor men ongeveer 60.000 bezoekers krijgt op jaarbasis alleen de Google Pagina’s.

Alle offertes die binnen komen via de website worden direct automatisch doorgezet naar hun eigen softwarepakket, waardoor ze zeer efficiënt een offerte kunnen maken en op kunnen sturen, nadat zij persoonlijk contact gehad hebben.

Paul & Paul onderscheidt zich door het persoonlijk contact met de klanten en nodigt hun klanten graag uit in hun showroom. Momenteel krijgt Paul & Paul ongeveer 10 aanvragen per dag via de website, waardoor zij ook veel persoonlijk contact kunnen maken met de klant. Paul & Paul biedt klanten op elke pagina de kans om een offerte aanvraag te doen, waardoor de kans op een conversie erg hoog is. Deze strategie bewijst zichzelf nog iedere dag.